03 September 2009

My New Cousin

Assalamualaikum...


Haluuuu....ni aku nak cerita...28hb 8 hari tu...aku dpt sepupu baru lagi...kali ni boy...mmg semangat gila...4 kilo time di lahirkan...auntie aku kena bedah...so...hari sabtu lepas aku ngan nenek aku..ngan auntie aku..ngan sepupu2 aku...semua pakai buat kunjungan hormat ke hospital putrajaya lah...

nasib baik auntie aku ambil wad swasta...so..time bila2 datang pun leh naik lah...klu wad kerajaan..kena ikut time waktu melawat lah...masa dtg tu..auntie aku bawak sup ikan haruan tuk auntie aku tu....



rombongan cik kiah...





keaadan lobi hospital putrajaya...takda orang lagi..time tu kul 10.30 pg...




ni lah pintu masuk wad auntie aku....




tanda nama di setiap bilik patient....

doktor tengah buat check up....





ni anak sulung anutie aku tu...sekarang dah ada 2 adik..semua nya boy...



tadaaa...ni lah baby boy tu...mmg chubby kan...mcm sinchan...kah2....





time ni..baby boy ni kena di rawat di tempat lain...sbb takut ada apa penyakit....so..kita org nk tgk..kena turun bawah..dan boleh masuk jer hanya ibu bapa jer...


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails