30 August 2009

Sambut Puasa Di Kelantan

Assalamualaikum...

Haluuu...mcm mana puasa korang.?? ok ke..?? kuang2...ni aku nk cerita yang first puasa hari tu...aku dapat menyambut puasa di kampung..horeyyy2...best nya.
kebetulan time tu cuti sekolah..so..boleh lah adik2 aku semua berkumpul...sepupu2 aku pun leh datang berbuka bersama2....mmg best...
aku balik kelantan hari jumaat 21hb hari tu...so..aku bertolak dlm kul 10..mintak sepupu aku Iqmal teman kan..kah2..sbb aku bawak balik sekali my love little kitten...nasib baik lah time on the way tu dia tak meragam..masa kat umah Iqmal tu..aku dah bagi makan dia siap2..pasir nya pun aku tukar siap2...so..bila gerak dari umah Iqmal..dia masuk tempat pasir tu...sangkut kepala nya kat birai tray tu..terus dia tido....kah2...best nyaaa...mmg dia tido sampai umah auntie aku kat Raub...
Lepas tu lepak umah auntie aku kejap...dlm tgh hari tu..aku on the way lagi balik kelantan..mcm biasa..aku bg dia makan kenyang2..tukar pasir...dan sekali lagi dia mmg good boy...dia tido sampai lah ke tangga umah aku..klu mcm ni lah baik nya...mmg aku bawak dia jalan2 lah selalu..kih2..
Hari isnin lepas tu baru lah aku on the way balik shah alam...tp...kitten aku tinggal kan kat umah dulu..sbb raya ni aku balik lagi..so..mak aku ckp..biar dia kat umah..( padahal..semua org dlm umah tu dah suka kan kitten tu..dia mmg playfull punya kitten..) so aku pun okey jer...dan hari2 puasa aku di shah alam..kitten aku takda lah di samping aku...
apa2 pun...SELAMAT BERPUASA....

betulll..aku tak tipu...dia mmg tido sepanjang jalan.....

mmg baik...cayangggg lah....

my cousin2...tgh tunggu nak berbuka...

ini sebahagian juada berbuka puasa,...kah2..ada lagi banyak kat tepi tu...

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails