26 August 2009

2 hari 1 malam di Caemeron Highland ( part 2 )

Assalamualaikum....


Ok sambung lagi pada hari kedua atau hari terakhir berada di cameron highland...

Hari kedua
16hb 8 2009


sebelum memulakan aktiviti...jom posing dulu...kih2...dan sarapan kami hari tu di taja oleh chalet noraini...






ni lah kenderaan kami sepanjang percutian tu....




aktiviti pertama...kita org pergi ke KG.TAMAN SEDIA...mcm kampung IKS (insdustri kecil sederhana ) yang mengusahakan strawberry...semua orang melayu...




posing2....

cukup...tak kurang..semua ada...ini lah keluarga besar aku...kih2..adik2 aku sayang ni...
dari kiri : dilla,yana,aku,ain,nana dan hani.

ini lah pusat IKS nya...almaklum lah kecil..sampai kami semua tak dpt masuk ke dalam tu...



ngan Nasibah...



ni aku suka ni....dapat petik strawberry..yahoo..satu bekas rm8..tapi aku petik satu masuk bekas...satu masuk mulut...kah2...


semua nak interframe....


best nya di kelilingi strawberry...




alamak....kah2...



dah penuh dah bekas aku ngan sabun...



strawberry...nyum2...



ada yang nak bayar.,...ada yang nak makan...kah2...




kak nora...sibuk ngan payung straberry nya...

masa ni dekat MARDI di TANAH RATA...



minah bunga ke...??




kah2...i like this picture...



di taman tanaman mardi...




kak nora tak perasan pun aku buat gaya cam gitu..kah2...




ngan kak nora...



ngan niena...














i like this picture...kah2...kelakar lah..

kolam taman mardi...

time ni dah nak balik dah....



antara bunga2 yang agak menarik perhatian aku....


















akhir sekali...sebelum bertolak balik..kami sempat lagi singgah di strawberry farm..dan makan lagi...panjang umur...aku nak pi lagi....


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails