05 September 2010

projek karipap untuk majlis ikatan mesra

Assalamualaikum...


mula2 sekali..aku nak ucapkan takziah pada kak siti sebab bonda nya dah pulang ke rahmahtullah pada petang ahad 2 3 hari lepas...

so hari isnin tu pepagi lagi kak nora dah call aku ajak pergi kg kak siti melawat jenazah..datang2 punch kad terus pi sana ngan dr.aishah..dr.zainal..dr.norizzah..kak nora,,

sempatlah kami semua ke kubur dan bertalkin bersama2...sian kat siti..muka pucat dah...tapi nak buat mcm mana kan..dah ajal nya sudah sampai...apa2 pun al-fatihah untuk arwah semoga di tempatkan bersama2 orang yang beriman..amin..

okey..ni cerita masa merdekan hari tu...kita orang ada program ngan student2 ni...dia orang ada buat majlis berbuka puasa dengan anak2 yatim penyayang di banting...

so kita orang ni pagi2 tu gotong royong lah buat juadah skit kan...takkan nak gi lenggang kangkung jer kan...so kak nora take over kerja dari kak ct buat karipap dan lengkong...















haaa...semua ada...sabrina ada...ezie ada..hazman pun ada...masing2 kena kerah tenaga membanting tulang menyiapkan juadah ni...bukan selalu pun kita dapat pergi berbuka puasa ngan anak2 yatim ni kan...so seikhlas hati dah ni juadah yang di buat..

ada lengkong dan kek coklat sekali..mula2 perancangan nak buat bubur lambuk...tapi sebab kak siti cuti emergency kan..so itu lah yang termampu kami buat..















so..kami pergi 7 orang semua nya..naik van..aku..ezie..sab..dr.aishah..pn.puziah.cik miza dan cik mardiana..

kul 3 baru bertolak pi sana...gila kentang pakcik driver tu bawak van..laju gila..dah lah jalan nak ke banting tu macam naik kuda..aku ngan sab duduk paling belakang..mmg terhangguk2 lah jawab nya...

tapi okeylah kan..semua jenis kepala gila2...takda lah segan sangat..kami sampai sana lebih kurang pukul 4.30 ptg gitu..ada sekali tu tersalah masuk simpang..ngeh ngeh..tapi jumpa jugak akhir nya..

so next blog aku tempek2 gambar2 sekitar kat rumah anak2 yatim tu...gambar beratus koooo..so aku pilih jer lah ekk yang mana bagus dan lawaaaaa...hehehe..yang tu harus okey..kat fb aku dah tempek dah sehari lepas tu..so pi korek album kat fb aku tu kalau nak tengok...


toceh..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails