31 August 2010

setelah sekian kali nya hang out ngan sepupu sepapat..terbaekk...

Assalamualaikum.,...


sambung blog lepas...lama gila kan nak sambung nya tu...sila sepak saya...

actually dah lama tau tak hang out ngan sepupu sepapat aku ni...

mentang2 semua dah kahwin kan..tinggal aku jer yang still solo trang tang tang..soooo takdalah nak lepak mcm dulu...

lepak2 jugak..tapi just kat umah dia orang lah...masing2 dah ada anak sorang...











so lepas kita orang semua berbuka puasa..pergi terawih bagai...balik tu lepak2 lagi dok pikir apa nak buat ni kan...dah dapat idea plak nak pergi tgk wayang okey...

kebetulan uncle aku dari kuantan nak tengok sangat citer salt...so kami ni yang anak2 sedara cute miut ni lah datang ioi mall dulu book tiket..











dah siap2 beli tiket...lepak2 depan panggung tu ada kerusi urut2 tu...kena isi duit tu...rm1 untuk 5...rm5 tuk 15 minit...rm10 tuk 30 minit...

emmm memang buat duit betul kan...

haa korang tengok tiket wayang tu...semua nya 14 seat okey...dari kecik sampai besar...jadi ngam2 satu baris tu anak beranak kita orang jer...siap terlebih satu seat kat belah sana...sebab satu baris 13 seat jer..

memang rombongan cik kiah betul lah...bising plak tu..macam panggung tu kita orang punya...hahahahahaha..











ohhh hari tu azah ngan ain jadi mak dara lah sekejap...mana tak nya...anak masing2 dah eksport kat mak abah dia orang suruh bawak balik...sebab show movie nya start pukuyl 12mlm..midnight..mana ada kelas nak berderet berkejar2 ngan anak2 masing...

hahahaha...aku jugak lenggang kangkung yabeda bedu...ater adik masih solo kan...nak ikut membontot uncle2 auntie2 pergi bercuti pun senang...takda sapa nak terikat..hahaha..zalim kan..?

pape pun tak kisah lah dia orang kahwin awal ke..lambat ke..janji bahagia sampai akhir hayat...anak2 pun bertambah..hati senang...alhamdullillah...

aku pun tumpang bahagia...tapi aku tension bila org still tanya aku mcm ni..

wei bila nak kahwin ni..??? sah kan kahwin pakwe pun takda...bila nak ada..???

ko ingat boleh cari mcm aku cari biskut raya..???


tocheh...

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails