25 August 2010

spontan di hari minggu

Assalamualaikum...







fisrt gambar kan...si merry dok menengok tv...sebenar nya kat tv tu tengah tunjuk aksi gimnas...yang dok lompat2 atas papan getah tu...so gimnas tu telompat lompat lah....

si merry tu dok tido tergolek2..bila dia tengok dalam tv tu dok terlompat2 dia tetiba meluru pergi ke tv dan dok kais2 kat tv tu ngan tangan nya...hahahaha mesti dia ingat tuk mainan dia...menikus jugak merry ni...

time dia kais2 tu tak sempat plak aku nak ambil gambar...sempat ambil dia dok menengok kat tv tu jer...dah tv besorrrr ke main kan...kucing pun nak tengok...







ni bukan superimpose okey...ni betul2 kejadian...ini tokmek saya...hahahahaha..

dekat fb aku pernah post kan pic ni...tokmek saya ni sebenar nya semangat jer ada tapi kederat nan adooooo hahahahahaa...ya ampun tokmek ku...

but aku ckp betul wei..2 3 kayuh kan terus dia berenti..pastu semput..pastu sakit lutut..see.!! pastu aku dok gelak2...sekali uncle aku kuar kan peluru nya..

haaa...gelak2...sekurang2 nya tokmek ko tu ada kesedaran nak jaga kesihatan walau tak larat..ko..?? yang sememang nya kena dok atas basikal tu hari pun takda kesedaran...

n
gehhhhhh....tetiba aku rasa mana nak masuk bawah karpet dan2 tu jugak...

alah aku bukan tak nak bersenam..but takda masa lah...( ayat skima )

sian kat lemak2 aku ni...dia pun nak hidup jugak...hik hik hik...

okey lepas raya saya dah nak start lah trainning saya...nak join team saya balik..ahakskkk...but alat sukan saya kat mana ekk...hik hik hik...


tocheh..



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails