23 August 2010

tamat sudah sessi ulang alik kuala pilah-shah alam

Assalamualaikum...


fuhh...setelah entry ni di tulis...aku dah setel dah tiap2 minggu aku ulang alik dari kuala pilah ke shah alam...setiap jumaat yer...

tu sebab selalu aku dok hint2 kat fb dan twitter yang aku dok dating setiap jumaat...dating ngan driver lah yer...bersilih ganti aku dating ngan driver..hahaha..macam2 pangai pakwe aku tu...ada yang terlbih peramah...ada yang langsung tak bunyi pun ada...







emmm...dah selamat lah sessi kelas di sana...time ni aku ambil gambar2 tak silap aku seminggu sebelum habis...

kebetulan driver lambat sampai nak pick up aku ngan sabrina balik..so posing2 lah sikit depan loading barang2 uitm kuala pilah ni..

konon2 nak mentackle abang2 hensem pilah ni...hahahaha haruslah aku kena cari point nnt senang kot2 aku btl2 kena bermastautin di sini nnt...







ni lah barang2 yang aku dok usung kehulu kehilir ni tiap2 minggu...tapi tiap2 minggu akan berubah lah barang...ada yang bawak banyak..ada bawak sikit...ada bawak mcm beg james bond tu...tengok lah apa praktikal nya..






kat bawah blok ni ada taman camgini lah...so sabrina dok pusing2 lah taman ni sementara menunggu driver datang...

masa ni belum posa lagi..jadi boleh lah nak berpusing2 bagai...dah pakcik driver sampai...dia lambak kan kita orang ni ngan rambutan dan dokong...

wahhh best lah wei...so sepanjang jalan tu aku ngan sabrina dok makannnn jer lah...masa tu buah2 ni mmg banyak lah kat pilah tu...tapi tak sempat lah aku nak merasa durian kg terachi...dia orang kata durian kat situ ummpppphhhssss ada ong wei...syedapppp...

takpa2 kalau ada rezeki leh makan durian lagi...dan yang penting sessi ulang alik aku ke pilah dah tamat sudah..

yeahhh suka...leh lah ronggeng2 semula ngan kakak aku time jumaat..time aku pi pilah dulu..sian dia dok bilik tido jer keje nya...haaa baru ko tau boring yer kak..hahahaha..



tocheh..

2 comments:

Che Kay said...

bile nak bermastautin di sini~~~?

Shuhada Samri said...

hahaha,,harap2 tak...
kuang kuang...

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails