24 August 2010

excident dalam uitm..bukan highway jer boleh excident yer..

Assalamualaikum...











ni suatu petang time aku balik kerja...dah posa dah time ni...

time ni aku tgh jem kat pintu belakang nak kuar menghala ke klang umah kakak aku for berbuka puasa sesama...

dah nak dekat kan..so aku kuar pintu belakang...tetiba tengah jem tu..keta belah kiri aku tu nak kuar naik ke kanan..

dah lah keta mcm volvo lama tu kan..pastu panjang lah..elok jer dia kuar kan muncung nya tu motor dari kanan aku ni laju terus gedaboommm hujung kiri keta tu...

ang budak motor dua orang tu terus terpelanting jatuh lah...yang sorang tu jatuh betul2 atas tebing divider tu...

yang sorang lagi melayang jatuh atas tar...siannn wei...dah lah bebetul depan mata aku..pastu bila dia orang bangun duduk diam2 kat tepi..agak nya still pening ke bedebar ke..pastu baru aku nampak lutut kaki tangan dedua tu gberdarah..baju seluar tak yah citer memang koyak rabak..

pastu tukang langgar tu nasib berenti..gila kalau tak berenti..berpuluh2 keta jadi saksi tu..aku suspek antara student dan student...

emm..terus lepas aku tgk tu aku plak yang cuak..dan2 tu jugak aku pakai seat belt..huhuhu...dah lah nak pi klang time tu...

nasib baik aku sampai umah kakak aku dengan selamat nya...dan jalan ke klang pun idak lah jem meroyan tahap gaban..tahap biasa2 jer...under control..hehehe...

jadi kepada korang yang nak balikn kampung nanti raya..sila lah bawak keta dengan hemat nya..atuhi undang2 jalan raya...wahhh cakap kat org aku pecut 120 jugak...hik hik hik...


tocheh..

2 comments:

Che Kay said...

aduhai! sape la tolong budak2 tu?

Shuhada Samri said...

dia org bangun sendiri lah kay...pastu tuan keta tu turun pastu tanya itu ini kot...

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails