31 August 2010

AKU BANGGA MENJADI ANAK MALAYSIA

Assalamualaikum...



MERDEKA...!! MERDEKA !!!...MERDEKA !!











kepada semua warga malaysia tak kira di mana jua anda berada...saya nak mengucap kan selamat menyambut hari merdeka...

merdeka kah kita..?? tepuk dada tanya lah sendiri...

dulu masa kecik2 suka betul dok bertanya kisah2 nenek dan atuk time masa jepun tu...macam2 citer dia cerita...susah senang hidup zaman sebelum merdeka...

tetiba aku rasa sangggttttttttt bersyukur dan beruntung...kerana celik2 mata..aku dah berada di zaman yang sudah serba serbi moden...tak payah nak makan pun catu2..makan ubi kayu sepanjang hari...sangatttt bersyukur,,,

terima kasih dan al-fatihah kepada nenek moyang kita...yang mana terkorban hanya kerana mahu kan kemerdekaan buat anak cucu di kemudian hari...tanpa dia orang entah2 kita masih di jajah..

semoga bumi malaysia terus aman..terus maju..terus gagah di mata dunia...

AKU BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA....


toceh..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails