16 August 2010

waiting area for ladies only..SAYA SOKONG..!!

Assalamualaikum...


hari tu kan...ada drama okey masa seminggu sebelum puasa...drama mengalahkan citer hindustan...kalau shah rukh tengok mau nangis tepuk dahi ayoyo ayoyo lah wei...

but past is past..sebab aku pun dah selamat...tq lah pada kawan2 aku yang otak mereng semua tu...hahahaha...

dari sebab drama tu lah aku jejak kaki kembali naik tren komuter tu...agak nya dah nak dekat setahun kot aku tak naik tren..last sekali masa naik tren ngan kakak ku pergi matta fair pastu tren boleh mati tengah2 jalan ada lah dalam setengah jam terkurung..panas yang amat...kat entry2 aku sebelum ni ado...pi korek..

tapi sekarang aku rasa wahhhhh saya suka naik tren komuter...sebab dah ada istimewa untuk para2 wanita seperti aku ni...







haaaa....ni kat kl sentral...kat lantai ni...

dia memang buat had2 okey...ni had semua untuk ladies sahaja...kat lantai..kat dinding...gantung..semua ada signboard ni...pastu siap dia bagi tahu lagi masa tengah menunggu di plafform tu...koc tengah hanya untuk ladies sahaja...

so..best wei..tak yah ko nak berebut2..tolak2 ngan orang lelaki ni...takda dah hazab nak kena tersepit bagai...boleh naik dengan aman sekali...

but ada lah 2 3 kerat manusia yang berBURUNG ni tak reti bahasa...tak reti membaca kot...bayangkan satu koc tu pompuan semua...boleh tebal muka dia 2 3 orang lelaki..tercongok2..eeeee tak malu betul...

ada lah yang tersalah naik..tapi cepat2 jalan pi koc sebelah tu..koc yang ramai lelaki...okeylah jugak...ni naik2 dah tau semua pompuan siap bertampal2 pink2 penuh dalam train..dia buat bodohhhh jer...emmm..susah lah tak reti bahasa ni...

apa2 pun tq lah kepada yang mencetuskan idea sebegini...banyakkkkkkk sangat boleh kita elakkan kalau ada koc sebegini...saya SOKONG...

kalau boleh buat satu train tu semua untuk wanita lagi bagus...hik hik hik..


toceh..

1 comment:

Che Kay said...

yang perempuan pon janganlah tergedik2 naik koc yang ramai lelaki~~ nanti tergesel korang jugak marah kitorang.....

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails