29 March 2012

kelas adalah back to back buat ku busy tahap gaban


Assalamualaikum....


huk huk huk... aku sumpah tgh busy gila babang...
sampai kan nak makan pun tak sempat bila start semester....

kelas adalah back to back..start 8.30 pg sampai 6 ptg..mak stress nakkkkkk...dalam kepala otak aku ni just nak holidays memanjang..hahaha..*padahal time cuti semester aku cuti goyang kaki jer hari2* tetttttttt

tapi kan tapi kan hari tu kan birthday uncle aku...lepas aku wish bagai tu..
aku siap tulis.. *sila bawak kami pergi holidays lagi* hahahaha
then uncle aku reply..ok sediakan duit shopping..bulan 6 singapore...
yay...mak suka...so kerja lah rajin2 now..ot memanjang 7 hari seminggu nak kumpul duit.. :)

oh yer..nenek saya pun belum kuar hospital lagi..sian nenek saya..but auntie saya cakap..nenek saya dah beransur pulih...kaki nya pun dah elok skit...yay lagiiiii

oh yer semasa entry ni di tulis..aku baru jer duduk di meja ni...ada kelas I.A kat depan tapi pedulik aku hahaha aku tgh layan dvd greys anatomy season 1-7 hahahahaha...jap lagi nak makan nasi lemak aku beli td kat umah..


ok


luv u...toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails