16 February 2009

Kehngatan Hujung Minggu...

Assalamualaikum...

Bertemu lagi kita di alam maya gerbang tanpa sempadan..emm...macam mana hujung minggu korang semua...?? happy..? aku pun mcm biasa jugak...lepak umah..jalan-jalan ngan auntie..emm..tu jer kot...tett...

Hari jumaat malam tu aku ke rumah salah sorang auntie aku di Taman Datuk Harun PJ...nak melawat sepupu aku yang baru melahirkan sorang baby girl awal bulan ni...tapi baru sekarang aku dapat nk melawat nya...tetttt...hebat kan...almaklum lah aku sibuk memanjang...hujung tahun lepas pun aku dapat lagi anak sepupu baru...sepupu aku ni adik kepada yang baru bersalin awal bulan ni...so...dua beradik ni dapat baby sama2 lah..sorang dapat baby girl..sorang dpt baby boy...tapi kat sini ada gambar yang baby girl jer...yang baby boy tu tak sempat nak ambil...nama baby boy cute tu mohd.Arfa Danish...dan yang baby girl ni plak nama Kasih Nur Qistina...dan aku plak tengah pikir ni nama sesuai yang anak-anak sepupu aku ni nak panggil apa kat aku...korang ada cadangan tak?...boleh lah bg tahu aku...kah kah...


Hari sabtu pulak aku berpeluang tengok wayang lagi...kali ni aku tengok citer GENG PENGEMBARAAN:UPIN DAN IPIN..yaaaaa....citer tu lah aku tengok...masa tu pergi ngan auntie aku ni sambil bawak anak dia...tapi yang aku tengok...auntie aku plak yang terlebih excited dari anak dia...bayang kan kita orang menonton hari satu petang...hari rabu sebelum tu lagi dia dah pergi booking tiket..kah kah..rupa-rupanya bukan auntie aku sorang jer...bila aku sampai kat sana..memang ramai orang...kebetulan hari minggu...satu panggung tu memang penuh semuanya...seat yang kita org dapat pun 5 baris dari screen...tapi keseluruhan citer nya..memang best...terhibur dan yang penting..sepupu kecil aku ni tak bergerak sikit pun dari seat dia..memang berbaloi lah...sampai kan auntie aku cakap..dari cerita cicakman ngan upin ipin ni..lebih baik citer upin ipin..banyak nasihat dan tidak mencemar kan otak budak-budak ngan aksi yang entah pape tu..contoh nya..salah satu babak dalam tu..monyet naik motor pun pakai helmet...so..sendiri mau pikir lah...,.dan yang lagi kelakar lagi..auntie aku nak datang tengok lagi..kah kah...teruk kan...ini ada lah sikit gambar yang sempat aku ambil sebelum masuk panggung...


Hari ahad pulak aku sebelah pagi tu aku sempat lah lepak kat umah aku ni kejap...so..tak tau nk buat apa selepas aku dah mengemas bilik...kemas almari..pilih dan kumpul kan mana-mana baju yang aku dah tak nak pakai..masuk kotak semua nya...dari almari baju hingga rak yang kecil-kecil..tetiba aku teringat ada satu kotak ni yang aku tak sempat nak kemaskan lagi sejak pindah rumah hujung tahun lepas,..masuk stor cari mana kotak tu...akhir nya jumpa..barang-barang ni memang aku sayang..sebab aku memang gilakan benda ni..so..setelah di pilih dan di tapis yang mana nak pakai lagi...inilah hasil nya...tetttttt...kah kah...

Ini ada lah separuh yang aku rasa aku nk guna lagi dalam masa dua tiga empat lima bulan ni..kah kah...dan yang selebih nya masih ada dalam kotak..tak tahu nk buat apa...tengah pikir2 lah ni...banyak kan.?? emm..tak tau lah..aku memang cukup obses ngan handbeg..tak kira jenis lah..yang tergantung ni ada dari pasar malam hingga lah ke butik...janji aku berkenan dan unik sikit..kemana aku pergi samaada keluar daerah atau negeri..mesti ada beg...begitu jugak dengan family dan kawan-kawan rapat aku pun ada yang paham dah...kalau dia orang gi mana-mana..ole-ole untuk aku tak lain tak bukan mesti dari jenis beg..kah kah...tapi itulah hobi aku...

Dan semasa gi menonton wayang hari minggu hari tu...aku sempat lagi shopping 'PURSE'..almaklumlah...purse sebelum ni dah koyak..aku rasa patut lah aku perbaharui purse aku ni...so...ini lah purse (Giosardi-MIROZA) aku..cute kan..?? paling aku suka sebab dia cute dan banyak card holder...best nya...tettt....



Emm...itulah sedikit sebanyak aktiviti aku dapat aku kongsikan di sini...harap korang sudi-sudilah menjenguk nya...kih kih...nanti di lain waktu plak kita berjumpa...orite..
ok..chau..luv u...

1 comment:

Anonymous said...

hebatnya koleksyen beg tangan awak...buleh bukak kedai beg tangan ni.. ^_^ haha

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails