10 February 2011

lip lap lip lap di i-city

Assalamualaikum....


harap belum terlambat aku nk wish happy CNY kat sesapa lah...tahun ni tahun arnab..so meh kita pakat bela arnab..ngeh ngeh.,.

cuti CNY kali ni aku tak travel balik kg pun..sebalik nya mak abah aku datang sini..sbb aku dah tahu dah...jem punya...klu mak abah aku datang sini dia menentang arus..jadi takdalah makan jem pahit atas jalan...

jadi we all semua ada short holidays secret2 memula cuti CNY tu...but can not reveal dalam ni...kang nanti ada yang makan hati terasa lah plek...hehehe...kita reveal kat sini time jalan2 dah hujung CNY okey...

icity tonight...




mak ku and makcik ku...




kat sini lah kot tempat ada konsert2 tu











actually...beberapa tahun aku dok kat shah alam tu kan...walaupun umah sewa aku dulu pintu dapur nya bukak2 jer terus icity depan hidung...aku tak pernah jejak kaki wei..hahaha teruk kan..?memang aku tak heran pun ada konsert ke..sambutan perayaan ke...mmg i tak minat tempat sesak2 ni...

di sebabkan mak abah aku ni dok nak pergi sangat lah kan icity tu...nak tak nak aku gagahkan jugak lah pergi..walau time tu hujan rintik2...sanggup tu berpayung sambil jalan..

sumpah aku jakun kejap...hahahahaha...padahal belakang umah jer pun..entahlah..macam takda hati nak pergi dulu sebab aku kureng skit lah tempat2 ramai orang pastu ala2 panas jer...klu dalam bangunan ada air cond macam shopping mall...2 3 km pun aku sanggup jalan dalam mall tu...hahahaha

















dah tercapai sudah hasrat mak abah ku nak datang icity...termasuk aku lah sekali...boleh di kategorikan dalam hasrat tu jugak lah...

parking memang membayar lah rm10 hinggit tu...actually takda benda menarik minat aku sangat pun...just jalan2 tengok lampu mcm jer lah...budak2 kecik suka lah..sebab ada kedai dok menjual barang lip lap lip lap tu...

cuma ada umah snow jer lah...tapi tiket aku rasa membunuh mahal..dewasa rm25 hinggit kanak2 rm20 hinggit nak masuk...yang aku tak leh tahan nya...baju sejuk kasut glove semua kena kongsi2.,..lepas org tu kuar..kita ambil terus pakai..ohhhh yark..hahahaha

pape okeylah...shah alam dah ada tempat nak berlibur bersama family..dah panggung wayang pun di haramkan...so satu idea yang baik lah tu..selain memasyurkan shah alam,..


toceh..


love : shuhada samri :)

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails