10 February 2011

present from celcom

Assalamualaikum

I loveeeee celcom...!!

Oh yer saya memang pengguna setia celcom okey...dari dulu sampai sekarang..

Ma abah aku pun pakai celcom..nenek2 aku pakai celcom..adik2 aku pakai celcom..

Ni semalam celcom bagi lagi simkad blue pax ni..wahhh siap pos okey...

Habis sapa yang aku nak kasi ni..aku dah pakai bil..abah pun pakai bil..emmm buat masa skrg jadi penghuni laci meja ofis lah dulu...

Ni hantar simkad...cer dia pos bb torch ke..ipad ke..ada pekdah nya..hahaha..tu lah manusia tak reti bersyukur kan...

Tapi kan ni first time dpt present from celcom tau..sblm ni x da pun..asyik dok pos present bil jer tiap2 bulan..hahahahaha..

Pape pun..tq so much celcom...I love u lah...walau kekadang mu buat hati ku meroyan sbb takda coverage brodband ku atau bb ku...but ku still setia dengan mu...


Toceh
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails