16 February 2011

patah kaki

Assalamualaikum...

Minggu ni aku mulakan dengan kesakitan...serius wei..kaki eden sakit..

Klu kat fb dan twitter dah memang setiap masa setiap detik aku dok berzikir sakit sakit...mmg sakit pun kan..takkan nak senyum meleret plak..

Tak tau lah kena apa nya kaki aku ni..tang kaki nombor dua sebelah ibu jari jer pun yang sakit..tapi sakit nya tarik ke bawah jari plak..haaa sudah dah tak leh nak pijak...

Jalan pun senget2 jer..sbb memang tak leh direct pijak...seksa okey..sangat tak gojes jalan macam tu..sedehhh...but ni kes pertama tahun 2011...sakit kaki...

Time cuti maulud hari tu sehari suntuk aku tak boleh nak berjalan..nak g klinik,klinik plak tutup..aiyoooo susah wei dok pilah..hahahaha just dok telan pain killer jer..

Aku dah pi klinik tadi...siap doktor tu dok promote ubat dia plak..alih2 ubat yang dia nak claim duit ngan uitm pun dia kasi..ubat yang aku kena bayar sendiri rm18 hinggit pun kena...memang otak geliga betul lah doc tu...ubat dia tu sekali telan 6 biji okey...klu ingat tak byr..idak lah aku nk telan wei..hahaha ko ingat aku berani ???

Pape pun...harap esok lusa dah okey dah kaki ni..susah wei..dah macam kaki patah dah ni..nak drive pun tak leh...

Toceh...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails