10 March 2011

perjalanan merentasi masa di aras 4 klcc

Assalamualaikum....


wahhh..tajuk entry memang tak boleh blah..

wei ni entry sebenarnya berkurun dalam draft..aku baru TERperasan lah...tak di publish kan lagi...oh my god...!!

dah lah bahan yang nak di tempek kat sini dah berbulan lepas...ni time cuti sekolah hari tu lah...konon2 kesinambungan dari entry icity tu...

almaklum wabissawap lah..busy kehulu kehilir so lama lah tak berusik blog aku ni..tapi kat fb dan twitter oiii aku tak duduk diam yer..banyak masa plak boleh ronggeng2 kat sana..hehe..so akibat dah lama kan..aku pun tak tau nak capture apa..so korang layan gambar lah...berlokasi di petrosains aras 4 KLCC...sejak duduk kl ni first time aku masuk..

memang murah masuk sini..kami pergi 7 dewasa dan 2 kanak2 rm41 hinggit jer...janji korang kena bawak kad mesra petronas tu so dapat lah diskaun...




ni sementara nak menunggi turn masuk we all pusing2 lah klcc dulu..




haa..beratur nya memang panjang okey...




ni dah masuk dah...sebelum nak masuk kat sini kena naik macam gondola..dia panggil perjalanan merentasi masa...memang best jugak..




opsss...jangan nak mengata okey...tu si baju hitam that boy adalah my cousin okeyy !!




budak2 memang suka...








si dinosour tu memang kelakar wei...siap nyanyi lagu rap lagi...








ohhh yg ni...konon2 kita nak merasi lah macam mana kalau gempa bumi tu...ada rendah..sederhana dan tinggi..bila tekan rendah kan..tak bergerak okey kerusi tu..so kami panik apsal ni..?? sekali staff dia kata...sbb yg semua naik tu adalah sangat gergasi..so tak terasa lah gegaran..aku rasa mcm nak masuk bawah kerusi tu....pengsan !!












yang aku suka main...mcm 3d kot...tetiba rasa mcm lupa diri..tengah2 alam keliling kelalang aku dok bersilat kat situ..




mak aku pun join sama..hahahaha








yang ni plak..masuk dalam kotak ni konon2 nak merasai macam mana kalau ada ribut taufan...takdalah takut pun..cuma sejuk jugak..






sebenarnya ada gambar beratus keping...tapi jenuh lah wei klu semua nak tempek sini...so aku pilih2 lah yang mana cun...

time kita orang masuk dalam tu pukul 12.30 then kuar dekat pukul 4 okey...gila lama..tapi ko takkan terasa lama..rasa tak puas...siap kami naik helikopter lagi pergi pelantar minyak...memang best...

korang semua klu tak pernah pergi boleh lah kiranya nak melawat tu...dari korang pi icity pastu masuk umah salji rm25 hinggit sorang...baik korang pi sini lah..berbaloi2..

so aktiviti cuti2 sekolah ni dah habis dah..tunggu lain tahun plak..


okey toceh.,.,



love : shuhada samri :)

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails