10 March 2011

MIFT 2011 at University Monash Sunway

Assalamualaikum...


19/2/2011 hari tu kan...bagi program food tech..kami ada pertandingan untuk prog2 food tech antara universiti dan kolej2 di malaysia di panggil MIFT

so tahun ni tuan rumah nya di University Monash Sunway...

termasuk lah gang2 kuala pilah ni pun kena pi jugak...so kita orang bertolak lah dari pilah pukul 8 pg...en.eddy yang drive..yang lain pun boleh tido...hahaha..




ni sebahagian gang2 dan orang2 luat food tech uitm...








kenapa ni..??




ohh....saya sangat suka kan pic ni...memang cantik terbaekk...




ni pun...








kat mana2 pun boleh posing okey...lelebih lagi dapat jumpa gang2 aku ni..memang bergelak ketawa tak hengat,..,,.




salah satu dewan pertandingan




sila jangan tgk pinggan bersusun depan aku tu...




sab masuk pertandingan poster




ezie pun sama...dah lah booth sebelah2 ngan sab..




eceh ceh ceh...gaya sorang juara poster for gold medal..alkisah aku dah tau hari sabtu lagi yang dia juara poster..sbb aku yang tukang kira markah..hahaha tp haro ahad baru dia tau time penyampaian hadiah..tahniah sab..tak sia2 ko menangis siang malam buat poster tu.,..




i love my shoe scholl merah ni...inspirasi dari mak merah..memang terbaekkk lah...



memang sehari suntuk ada kat sana...pastu kan dah kul 5 lebih macam tu tetiba timbul idea jahat...ngeh ngeh...yang mana gang2 dari pilah dah nak cabut balik..aku,kak zura,en.eddy dan ami menyelinap kuar jalan cepat2 pi keta...en.hilmi pun ikut sama...

tapi sebenarnya bukan nak balik...hahahaha kami pi sunway piramid..hahaha pi tengok wayang okey...dah alang2 Monash belakang sunway piramid jer..haruslah pergi...

so we all tgk movies the mechanic...wahhhh memang best citer tu...

haa...dok merewang2 kat sunway piramid tu...sampai seremban ko tau pukul berapa..? pukul 11 malam okey...astaga...pastu esok nya ahad tu sepatut nya kena pergi lagi...tapi takda makna nya aku nak bangun lagi subuh sapie tu nak siap2 nak turun kl...

en.eddy ngan amie jer yang gagah kan jugak pergi..nasib baik driver uitm yang menghantar nya..so takdalah dia orang penat...tapi hari isnin tu aku tgk en.eddy dah berselubung datang keje..rupa2 nya dah demam..hahaha siannnn....

tapi memang enjoy lah..bila dapat jumpa gang2...tak hengat dunia lah...hehehe


toceh..



love : shuhada samri :)

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails