19 March 2011

bersauna bersama-sama

Assalamualaikum


Wahh tajuk memang gempak okey..

Yer..yer saya nak cakap yang sekarang saya bersauna di rumah jer okey...

Alah bukan aku punya pun..but housemate punya..tapi housemate saya baik...dia bagi saya guna...yeahhh I luv u lah alia..

Memang ko..setengah jam jer pun aku duduk dalam tu..tapi gila berpeluh macam aku lari beria2..beria2 pun aku rasa tak sepeluh itu...

Lenjun okey..kat bawah lantai sauna tu memang lencun basah...oh yer lah..seharusnya lah berbogel dalam tu...hehe

Alia beli dalam rm300 jer pun sauna tu..dia bagi sekali macam periuk nasi dan corong yang terus masuk dalam almari sauna tu..fuhhh memang best lah...

Klu stres2 kan...masuk duduk dalam tu jer...setengah jam jer..memang berpeluh okey...pastu di tambah lagi hari minggu aku berjalan sambil2 gosip2 di taman rekreasi pilah ni..

Fuhhh misi turun kan berat badan okey...hehehehe...


Toceh...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Mar Zarra said...

fuyooo..bersauna kat rumah....xajak pun...^_^..kena diet jg baru blh turn berat bdn tu...huhu

Che Kay said...

aiyooo perlu ke taip perkataan bojel tu~ terus i trauma~~~ tak pasal2 nanti terbayang yang bukan2!

Shuhada Samri said...

@Mar

oh yes mar..skrg menu ku pagi petang just sup sayur jer..

seksa okey !!

Shuhada Samri said...

@che kay

hahahahah diam2 sudahhhh..

Tihara said...

boleh bukak spa kat rumah ni :)

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails