21 February 2012

Happy Birthday Qistina !!

Assalamualaikum....

ni kes lama dah..but baru nak tempek..biasa lah tu kan..

6hb 2 2012 hari tu birthday Qistina ni..so mak pak nya buat2 lah makan skit...jadi sah2 lah kan aku kena bawak present..

okey present bebudak aku tak kisah..beli jer mainan ke beg2 kecik2 tu..yang jadi masalah nya bila nak beli present kat orang dah tau bangka..hehehe..




tadaaaaa....birthday girl with danish...
danish lah yang dia bergaduh...baik..gaduh..baik..sampai semua orang naik pening...




tiup belon time....
birthday girl di apit  oleh danish ngan afrina..ni lah cousin aku yg kecik2 bilis lagi ni...tapi sekor2 perangai ya ampun...mmg pening kepala...




nak tangkap dua orang ni nak bergambar pun bukan main susah okey...lebih2 lagi si danish...memang tak lekat nak duduk kan nya...

ko tengok tangan aku tu memang peluk dia kuat2 supaya dia tak bergerak...




oh mak tergelak besau nok...hahahahaha




ehem ehem...agak2 ada rupa mak orang dah kan aku ni...sian Damia hehehe
alangkah best nya kalau mak pak aku pun baca blog aku ni...mesti dia terharu tengok pic ni..hahahahaha

dah sah2 dah aku dah boleh kahwin ni wei...

ma abah saya mau kahwin....!!!! larikkkkkkk hahahahhaha

well pape pun...buat Qaseh Nur Qistina semoga panjang umur..murah rezeki..dan menjadi anak yang soleha..and jadi kakak yang penyayang...

oh yer...mak nya Qistina ni tengah pregnant 2 bulan...yeahhhhh dapat anak buah lagi lah aku ni...

oh mak stressssss !!!!!


toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails