21 February 2012

Jadi kamerawoman terjun..hiks

Assalamualaikum....

11hb 2 2012 hari tu kan...seumur hidup aku fisrt time ni aku kena jadi camerawoman..hahahahhaa

anak ofismate aku ni bertunang...then dia mintak tolong aku ambil kan pic2 anak dia..tak formal pun kan..just main2...

tapi berdebar jugak okey...hiks...so hari tu pun aku usung lah kamera gabak aku tu...dah lama okey tak guna kamera ni..terperuk dalam lemari jer.,..




tapi okey lah..hehehhe...
tuan punya badan pun suka...aku pun puas hati...

banyak keping lagi sebenar nya...but ni aku pilih2 jer lah...penat wei nak caption satu2...









dayang2 nya...muahahahahaha...kita orang lah yang tukang gubah hantaran...tukang segala tukang lah...hehehe..but seronok okey...




sebelum pihak lelaki datang..baik kita orang posing kaw2 dulu...
nnt dah sampai dia orang kena maintain ayu2 gitu..hiks..






hahahhaa tak leh blah pic ni...
geli pun ada...hiks...

apa2 pun tq yer family pn.siti semua...makanan pun best2...

oh yer sebab kan kena attend majlis tunang anak pn.siti ni lah aku sanggup batalkan kursus aku kat penang...so next year lah baru attend kursus tu lagi...

selamat bertunang Eka & Ejat.. :))


toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails