17 March 2009

MATTA FAIR 2009 ...( part 1...)

Assalamualaikum....

Hari Ahad leps aku ngan kakak aku telah mengunjungi MATTA FAIR 2009 yang berlangsung di PWTC...bayaran masuk yang di kenakan rm3 jer...pastu siap adapat beg hijau lagi...tapi orang yang datang memang ramai...maklum lah hujung minggu dan cuti sekolah...kami naik tren dr shah alam...kami mmg bercadang nak pergi bercuti..dan alang2 ada MATTA FAIR aku ngan kakak aku saja jer lah dtg usha2..kot2 ada pakej yang best...tapi...kecewa tau.,..macam tak best jer pakej yang di tawarkan...kebanyakan nya hanya dlm negara jer banyak...emm..tgh hari tukami lunch kat The Mall..mkn kenny rogers...bila nk balik tu kami singgah kejap kat SOGO..ada sale...tapi aku dah tak larat nk shopping..kah kah...

Nak di panjangkan cerita...time kami naik tren nak balik...tren tu rosak tiba2...sikitttt jer lagi nak sampai ke stesen subang...anginnnn jer aku...dah lah panas...aircond takda...pintu plak tak leh bukak...dah lah dlm tren tu mcm sardin..ramai nya...korang oleh bayagkan tak..??? berkibas lah kami...tetiba hujan plak ngan lebat sekali...sipa guruh2...lagi lah susah...pastu dtg lah keta api yang mcm keta kebal tu dtg tolak sampai ke stesen depan...lepas tu kami tukar train ke shah alam...pukul 6.30 ptg lah baru kami sampai...kaki plak rasa mcm nak tercabut dah...aku selama ni biasa jugak naik komuter..tapi tak pernah jadi mcm tu...lepas ni dah rasa mcm serik dah...baik naik keta sendiri...kih kih....


Jom ke MATTA FAIR....


ramai orang yang dtg.mana kakak aku ni.??? kah kah.

time posinggg....



sbnrnya time ni dia dah pnt gila...
kaki dia dah tak leh jalan..kah kah...



aku plak dok tunggu mana fresh oren aku ni.,..
kah kah....


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails