17 March 2009

Makan..Makan...dan Makan.....

Assalamualaikum...

Apa makanan kegeramaran korang...?? sekarang kan aku cukup suka makan donat..semesti nya donat Big Apple...emm..nyummy2...skrg dah ada kat shah alam...kat SACC MALL...emm..boleh katakan selang 2 3 hari mesti beli....korang cubalah nnt...
ini lah kedai kat SACC MALL...

emm...best nya....


kih kih...sedapp.....




Ini satu lagi yang best...semata-mata nak makan nasi lemak antarabangsa..kami berlima sanggup redah KL selepas balik kerja...kah kah...aku..mekdah..sabun..wani dan en.mat yang
merangkap pemandu kami hari tu...kul 5.30 ptg kami bertolak...sampai sana..terus makan...kah kah...yang best nya siap bungkus lagi tu.bawak bekal...lepas makan..kami pusing2 lah kejap kat KL tu..sempat lah kami masuk ke Jln Hj Taib..tettt..korang mesti boleh teka kan..?? kah kah..saja jer lah jalan2...korang tgk lah beberapa yg sempat di snap...



ini lah nasi lemak antarabangsa..




with my fren mekdah...




mekdah jer yg posing habis...kah kah kah...



1 comment:

Kay Faizal said...

bestnye gi jalan2 dengan sabun n mekda. i sedih! i tak de member kat sini....... :_(

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails