19 March 2009

Teater Sirah Junjungan Tahajud Cinta...( part 1 )

Assalamualaikum...wehooo...


Semalam aku with my all frens...kakak aku...shu dan husband..sabun dan wani telah menonton teater Sirah Junjungan Tahajud Cinta di Istana Budaya..arahan Erma Fatima...ehhmmm...cerita nya agak menarik untuk di tonton bersama keluarga..sirah junjungan ini membuat kan kita teringat zaman-zaman sekolah rendah dulu..bila pergi fardhu ain...ustaz akan bercerita kisah-kisah para nabi di zaman permulaan islam di dunia...

Jalan cerita nya yg penuh aksi-aksi dan muzik yang bagus...terutama nya bila nyanyian dan selawat pada malam teater itu di nyanyikan sendiri oleh penyanyi nombor 1 negara...Datuk Siti Nurhaliza memang membuat kan meremang bulu roma aku....aku ni tak pernah tengok live Datuk Siti nyanyi..tapi semalam bila dah tengok dan dengar sendiri live suara nya...memang aku akui..Datuk Siti mempunyai vokal yang sangat bagus dan baik...lebih-lebih lagi di iringi muzik yang sangat hebat...teater ini akan di tayangkan sampai sabtu ni...semalam last Datuk Siti nyanyi...selepas ni akan di serikan dengan nyanyian Jamal Abdillah..Amy Search dan Mawi...

Bila dah habis teater semalam kami nak keluar...tapi sesat lah plak tetiba keluar di bahagian dressing room...bila tolak pintu...aku ternampak Datuk K..!!..kih kih...dia ngan bodyguard nya...mesti tgh tunggu Datuk siti..ada lah 2 3 orang selebriti yang aku nampak kelibat semalam..antara nya Jessie Lim...Farah ( penyanyi asal lagu puteri )..corrie dan wife...raja azmi dan zaiton md.jiwa...( kih kih...im sorryyy !!...guys...aku dah minta maaf..) teater semalam start pukul 8.30mlm dan habis pukul 10.3o malam..kat sini ada lah beberapa keping sempat snap...dan akan sambung di next blog...



Kami on the way nak pergi...

keta shu jd ketua rombongan kami...

wow...bergaya nya...kah kah...


di lobi Istana Budaya...

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails