05 March 2009

Kasut Baru Ku...

Assalamualaikum..

Lama sungguh kita tidak bersua..almaklum lah agak sibuk kebelakangan ni..dan internet kat sini pun agak sibuk jugak.,.kih kih..tapi kat sini aku nak kongsi kan banyak sangat gambar yang aku sempat snap sepanjang dua tiga hari sebelum ni..

Dan yang best nya aku dapat jugak beli kasut kegemaran aku...kih kih..sebab aku masih lagi tak sempat nk beli kasut untuk aku jalan-jalan ni..kasut sport dah ada sepasang..tettttt...
Nak dapat kan kasut yang berkenan di hati ni kan...uii..bukan main susah nak mencari...habis semua kedai semua pasaraya aku masuk...last2 sekali dapat jugak kasut ni kat ioi mall puchong..
Oklah kita jumpa di lain blog...aku nk cerita pasal jalan-jalan cari makan kat KL...


jeng-jeng...ini lah kasut gua...lawa kan..???

Dari pandangan atas...bau kedaii...
Siap beli stoking tau...kih kih..

1 comment:

Anonymous said...

salam kenal...jom la visit my blog..

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails