10 November 2010

dengan ikhlas hati..saya memohon maaf

Assalamualaikum...


astagaaaaaaa....gila lah wei...jap jap aku nak buang sawang2 ni...

lama tak berupdate...ohhh sedehhhhh..maafkan saya...kerana bukan sengaja..tapi kemalasan melanda

dah lah terhenti time puasa kan,siap tak habis plak tu citer nya..mcm mana ekk?

boleh tak aku nak langkau jer terus..nk kejar semula entry gila banyak..ohh sedeehhhh...aku rasa mcm nak start time raya lah..tak sanggup wei aku nak start sebelum puasa lagi...

ni lah bahana nya kalau kerja bertangguh2..seperti kain baju saya yang lepas laundry tak berlipat dan bersusun sebakul tinggi nya...hahahaha

okey insyaallah lepas ni saya cuba kejar yang mana terlarat...banyak moment2 yang berlaku selepas raya ni...

dengan tulus ikhlas saya meminta maaf..tolong jangan bencikan saya...saya budak yang baik..tulun2...tulun jangan menyampah...hehehehe..






No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails