11 November 2010

open house bertemakan candle light dinner

Assalamualaikum....


lepas raya confirm tak dapat 3 4 jemputan open house memang tak sah okey...

time ni lah nak berjumat cermat..makan preee....hahaha...tahun ni pun seperti biasa aku memang dpt jemputan open house...dari kawan2 jauh dan dekat..seboleh2 nya aku nak mencemar duli datang beraya..

but kekadang ada jugak yang terpaksa batalkan hasrat tu...seperti contoh masa open house dan housewarming mummy gojes cik wan kembang aku tak dapat datang...ohhh mummy gojes sooo sorry...hehehe

tapi kali ni..kata dah terlambat nak entry kan..so aku shout2 kan open2 house umah kaum kerabat jer lah...lain tahun aku tempek open2 house umah kengkawan..hehe..

ni umah uncle aku kat sri kembangan tu..tema nya candle light dinner..sbb nak cepat aku bg korang layan gambar2 jer ekk..










ni antara desert nya..semua ni auntie aku yang masak...




nasi minyak...macaroni...emmm nyum2...










with my auntie...







gambar gila beratus keping...ni mana sempat aku pilih2 jer lah...

takkan nak tempek semua..gila wei...ni open house tak berapa sangat..sebab ramai lah kaum kerabat tak dpt datang..sbb kita orang ada gathering big big nya lepas 2 minggu raya ni...

tunggu ekk aku tempek ni...


tocehh...

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails