27 April 2009

Teater Mahsuri di Istana Budaya...

Assalamualaikum....

Haluuu....bertemu lagi kita di alam maya...tanpa sempadan...oklah kat sini aku nk cerita pasal malam minggu lalu...aku menonton teater lagi...kih kih...kali ini cerita MAHSURI di pentaskan di Istana Budaya...seperti biasa aku mesti pergi ngan kakak aku..Mrs.Lili...emm..cerita nya memang best...lagu-lagunya...para pelokon nya..semua berkualiti...ending nya pun memang memukau dan menyentuh perasaan...kalau siapa2 nak tengok...baik g tengok..bestt...teater start pukul 8.45 mlm dan habis pukul 10.45 mlm..lepas tu..kami singgah Kg.Baru dan pekena nasi lemak antarabangsa...tettt...ini lah antara gambar yang sempat aku snap...





sebelah atas : dah siap park keta..
sebelah bawah : di samping patung Vanida Imran




posing-posing time...





sebelah atas : bersama Wab Darud dan Mahsuri..
sebelah bawah : di depan lobi istana budaya...











sebelah bawah : barisan tulang belakang teater Mahsuri





sebelah atas : bersama Datuk Pekerma Jaya
sebelah kanan : nombor seat untuk kami..kali ni kami duduk
di level bawah sekali..clear woo...







sebelah atas : permulaan nya
sebelah bawah : ending nya....



sebelah atas : nampak KLCC dr Kg.Baru
sebelah bawah : nasi lemak antarabangsa dah nk habis...kih kih





No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails