10 July 2009

..ahli keluarga yang baru..welcome baby..

Assalamualaikum...


emm...lama kan aku tak update blog ni...sorry agak busy..kelas pun dah nak start dah...dan aku pulak dah bertukar tempat ni...so..banyak lah yang nak di pikir kan jugak.,.tapi dalam kesibukan tu..family dan orang2 tersayang jgn lah di lupakan...

seperti title kat atas ni kan...aku dapat ANAK SEPUPU yang baru...gang Danish dan Qistina..so..aku dah bayangkan raya tahun ni confirm meriah lah...ngan kehadiran si kecik2 ni semua..tetapi..aku termenung sekejap...TURN aku bila.??? hua hua hua...dah lengkap semua dah sepupu2 aku ada anak sorang satu...dr mula2 Azah...Ain..sekarang Jijie pun dah ada anak...

4hb julai hr tu..Jijie dan Athirah dah dpt cahaya mata pompuan...mesti happy...almaklum lah..Jijie tu anak tunggal.,.so..auntie Long aku dah dpt cucu lah..jd hr ahad malam selepas tu..aku pun dtg lah umah auntie aku kat bandar kinrara tu nk nengok si kecik tu..sbb klu tak pi nnt lama plak nk nengok nya...Athirah nak balik berpantang kat umah mak dia kat kelantan..time aku sampai tu..auntie Yah dan anak2 dan cucu2 nya pun dah ada kat situ..lepas aku sampai auncle usu aku plak sampai...mmg riuh umah..ini baru sebahagian jer auntie2 uncle2 aku yg dtg..belum nenek aku dtg..family tok noh ngan tok mat lagi...kebetulan nenek aku ada kat umah adik nya..tok noh tu..sbb tok mat operate mata..so...tu jer lah nk cerita...kih kih...




perkenal kan..cahaya mata pertama Raja Mohd Azizi ( jijie) dan Nur Athikah...
Raja Nur Amylea Raja Mohd Azizi...

kita org dok riuh rendah dia bolehhhh tiddoooo jer...

muka poyo Aliysha...kuang kuang...

danish mlm tu cukup sporting,...asyik gelak jer....

uncle usu aku memangku danish...

tangan asyik dlm muluutt jer...kerat tangan tu baru tau..kah kah..



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails