18 July 2009

Marah dan Menyampah...

Assalamualaikum...


Kenapa aku letak title nya mcm tu..?? nak tau..? hr ni 18/7/2009 aku dan ironhide aku ada janji temu ngan PERODUA...sbb nak pasang seat belt belakang tu...nak tahu janji temu ni aku dah booking dari bulan 11 tahun lepas lagi...7 bulan selepas itu baru lah dpt..


Nak di jadikan cerita..aku pun ready lah semalam ni nak pergi PERODUA kat glenmarie tu...aku mintak tolong mekdah teman kan aku...pergi2 sana..dah siap parking yang sememang nya sesak itu...masuk jumpa lah ngan org yg di pertanggungjawab kan....

Masa janji temu tu pukul 10.50 pg..aku sampai kira2 10 minit lagi dr masa tu...Bila aku dah bg nom ironhide aku tu..dia bg tahu...


kaunter : cik...kerana keta cik ni thn 2003...jadi kami tidak dpt lah nak pasang kan seat belt tu..sbb ia nya direka tanpa seat belt...so kita bg sticker untuk tampal...
shuhada : pulak...knp pulak mcm tu...? sikit punya lama saya booking..tunggu berbulan2..alih2 dpt sticker jer..??
kaunter : ha ah lah cik...sbb nak pasang pun tak leh...so..jgn bimbang bila ada sticker ni cik tak di salahkan klu penumpang belakang tak pakai seat belt...mintak cik isi borang ni..


Sambil2 aku isi borang tu...dlm hati aku...sikit punya naik geram..tak sampai 2 minit pun urusan tiubila on the way nak balik tu..aku apa lagi..membebel2 lah dlm keta...tukang mendengar nya mekdah..kuang2....

Bayangkan...dekat 7 bulan aku tunggu...alih2..dpt stiker jer...baik masa aku booking tu org perodua tu ckp terus...keta cik ni tak leh pasang..so dtg lah ambil sticker jer...bila2 masa..kan senang...eee...buat penat jerr.....


emm...so...mmg hr ni mcm takda mood...sbb ingat ironhide aku tu...akan jd lawa sbb ada seat belt...kuang2...adiosss....











No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails