29 July 2009

...demam...

Assalamualaikum..


Haluuu...lama nya aku tak update blog ni kan..sorry lah sangat2...FYI...aku baru jer beransur baik dari demam yang agak teruk...start demam hari jumaat petang...hari sabtu hari tu sempat lagi aku hantar ironhide aku gi bengkel...aircond nya plak buat perangai...

Bila hntr pagi...ptg baru aku ambil...kena lah RM300...emm...sekarang...mmg sejuk gila air cond ironhide tu...lepas ambil keta...aku terus g DEMC...aku dah rasa lain mcm dah...batuk pun makin menjadi2...oh..sebelum tu...nak bagi tahu...yang uitm dah arahkan student nya semua balik...sbb dah ada jangkitan H1N1...

So...bila aku nk gi check...doktor kat situ bg tahu aku suhu dah mmg panas...dekat 43'c...aku tanya jugak..kot2 ada2 tanda ke arah itu..kuang2...doktor tu kata...takda pape...so..aku pun relaks lah....

Nak di jadikan cerita...mlm tu tu aku baru lah demam kaw2...ahad tu mmg tak leh bangun langusng...baru aku teringat..aku lupa nk beli roti nk sarapan tuk telan ubat..mcm mana ni...aku dah lah tak larat nk keluar...nak tak nak...aku mintak tolong mekdah beli kan makanan...kuang2...thanks a lot mekdah...cayanggg ko....

So di beli bubur mcd....roti...air mangga...air 100+...kih2....sehari suntuk aku terbaring jer...emm...skrg..aku dah beransur pulih..walau batuk tu kadang2 dtg menyerang...janji ubat aku cukup time makan...oraittt...tu jer lah....nnt aku sambung lagi...


bye2.....

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails