20 December 2010

gedik waktu senja

Assalamualaikum...


Haaaa gedik tetiba aku update blog..motif ??

Sbb tgh tgk citer seribu kali cinta..haha aku dah jadi pencinta drama petang2 dah...time kat shah alam dulu...takda koser lah akak nak tgk drama tu..baik aku pi ukur jalan kat shopping mall..

Sapa tgk citer tu ? Konon2 nak suh bini dia ingat time esok bila bangun..dia buat blog..so bini dia blh tengok dan baca hari2..

Actually..aku terpikir jugak..mcm mana lah. Klu aku jd mcm tu...takda sapa pun nak lahir dan mintak jadi macam tu kan..tapi setiap orang ada kelebihan nya...jadi terima lah dengan seadanya...

Emm...minggu ni last citer tu...sambil menengok citer ni sambil dok buat search word ni...al takda al keje nama nya..

Dah siap dinner dah awal2 tadi sebelum balik umah...hari ni makan nasi goreng ayam..aohhh aku tengah meroyan menanggung rindu kat baskin robins dan satay kajang...tulunnnnn...

Okey tu jer...nnt sambung lagi...


toceh...



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails