15 December 2010

selamat bertunang my BFF..!!

Assalamualaikum...


ayoooooo aku sedehhhh...oh sedehhh..

my BFF dah tunang...!!





jadiii..dah takda gang dah aku nak meronda kampung time raya...harus lah minah ni kena bersopan santun dah skrg kan..tak leh dah huha huha macam dulu...sooo sad...

minah ni ada lah my BFF palinggggg lama...sejak tadika we all kawan..sampai skrg...serius lama..but she still same from dulu lagi...she my lovely BFF..happy for them..








actually...aku rasa mcm tak leh balik time dia tunang...lagi pun baru jer tunang...blum kenduri kahwin...but hari2 dok sms..dok fb..dok berzikir suruh aku balik..bff bertunang 6/11/2010...and kebetulan aku plak masuk sepital buat laser tu 4/11/2010

pastu kebetulan lagi 5/11/2010 tu cuti deepavali...so aku berkira2 lah nak balik ke tak..nak balik ke tak...

and kebetulan...gila banyak kebetulan ni...hehe..kebetulan ezie dan hazman pun nak balik...wah balik berdua tu plak..mana bolehhhh...hehehe...sooo haruslah aku menjadi teman,,,








konon2 aku ni mcm penyelamat keaadaan lah kan....hahaha

so lepas aku setel kat hospital..they pick me and terus zassss balik kelantan...wahhh ko dengan muka still sembab okey..baru lepas kena laser terus pulang ke kelantan...

nasib baik dah nak malam..so takda lah terang benderang...takda lah rasa pedih muka aku ni..

soo bila dah sampai kelantan..baru lah aku buat surprise tuk my bff...dia memang mati2 ingatkan aku tak kan balik...sbb aku ckp klu tunang2 ni...aku malas nak balik..aku akan balik time dah nak nikah tu..baru lah berbaloi..bukan nya dekat yer sedara sedari kuala lumpur-kuala krai...

so buat my bff nurul dan pasangan..semoga kekal sampai naik pelamin..tolong lah jgn gaduh2 sampai pecahkan cermin keta pakwe ko wei nurul..hahaha..pape pun i love u guys...walau dah bertunang ke beranak pinak ke..still my bff.,.,

aku bila plak.?? hahaha nannnn adoooo...


tocehh..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails