20 December 2010

my buchuk Danish dah 2 tahun dah rupa nya

Assalamualaikum...






yeahaa...im ready to party now !!

actually ni party untuk my buchuk Danish...sbb dah 2 tahun dah...so mak pak nya berpakat nak sambut birthday Danish masa cuti awal muharam hari tu...yer lah semua orang pun cuti..





so ni kengkawan auntie azah ngan uncle jijie tengah rap present tuk Danish..

gila lah mak Danish..boleh hantar sms suruh bawak present sekali...ni bukan jemputan ni memang jemputan paksa rela bawak present hahah..

but okey lah..ni first time nak sambut birthday Danish..we all ikut jer lah..





tadaaa....aku dah siap2 rap dari umah...so takda lah dia orang tau aku beli apa..

that day i loook blue okey...nasib baik lah umah Ain ngan mak pak dia tak jauh..soo aku dah smpi umah auntie aku dlm kul 12...majlis start kul 2...tp idak lah aku nk pi nolong..hahaha sbb sedara kakak ipar duai si Ain pun dah ramai..

so aku just cakap..aku nk datang as a tetamu..tak nak tolong2...gila pemalas kan..





yackkkk...teruk nya rupa yang dah tua bangka pun still nak main belon2 tiup tu..hahaha,..,





kek nya yg so so jer lah...bukan secret resepi pun..alah budak2 apa tau..

lain lah klu yg tua bangka mcm aku ni..harus lah secret mari...hehe





i likeee this pic...nampak sangat si Qistina ni soooo ikut pangai mak dia...

al GATAL...hahahaha..





memang susah nak pegang si Danish..almaklum lah dah makin ligat berlari sana sini

Qistina steady jer,,,memang manja...








haa...riuh jugak lah...mcm gathering party mak mak plak..

menu hari tu pun okeylah..nasi tomato dan mee bandung...

makanan yg senang nj di sediakan...

so..happy birthday to Mohd Arfa Danish..semoga cpt2 besar dan menjadi anak yang soleh..dan semesti nya jadi lelaki hensem...hehehe..


tocehh..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails