08 December 2011

the dago-dago bandung

Assalamualaikum...

okey kita sambung balik citer bandung...
muahahahaha matiklah korang pengsan kan...


ni selepas poergi Rumah Mode..pak supir bawak g dago-dago plak...
mula2 aku pun mcm jakun jap..menatang apa tu dago-dago
rupa2 nya tempat shopping...
semua kebanyakan dago2 ni mcm umah banglo sebijik2 tepi jalan..


murah yang amatttttt okey...aku dah juling rambang mata dah ni...
ni tengah nak pilih baju utk adik2 aku,...
area ni dekat dengan Heritage,...sapa pernah pergi mesti tahu lah..
kat sini parking then menapaklah dari satu kedai ke kedai sebelah2..


okey muka tengah geram...rasa macam nak borong semua..


tempat suasana plak macam dalam butik kat KLCC...hahahaha
semua baju kain nya adalah sangat best...kain yang bagus..
tengok auntie aku tu pun dah satu beg dah..


eh eh tetiba plak ada kek..huahuahua...
actually pi Bandung ni trip uncle kasi present lah konon2..
sebab birthday aku..yeahhh i luv u lah uncle...
kita orang bertolak 22hb 7...then birthday aku 23hb 7..
merasalah koooo celebrate birthday luar negara...hahahahaha...

dah siap shopping2 baru pi mencari kedai kek...
oh yer kat sana kek bukan di panggil kek yer...
dia orang panggil kek ada lah KUEH...memang matik kita orang pening nak bagi tahu..
siap uncle aku kena berlakon macam buat2 tiup lilin...baru lah...
pak supir tu cakap...ohhh bapak mau beli itu kueh ya pakk...
stress ahkak...hahahahah
then dia bawak kita orang ke BIP rasa nya..mcm shopping mall..
tapi depan shopping mall ni sangat best okey..sepanjang2 jalan ada orang meniaga..
kat depan ni lah aku belikan suami kakak aku punya topi bruno mars dia...hikss..


mula2 cadang nak makan2 kek kat restoran kita orang dinner malam tu..
tapi mcm dah x sempat kan...so balik sambung kat hotel jer sudah...
ni berkampung kat dalam bilik uncle..
bilik we all sebelah jer...bilik aku kemas jer..
bilik dia...tengok lah..hahahahhaa..

oh yer kita orang jugak punya banyakkkkk makanan kat bilik ni..
terutama nya megi cup...hahahaha
itu lah salah satu foods nak sendat kan perut kami..
sbb kekadang foods kat sana tak kena lah selera aku..dia orang agak penawar...


taraaaaaaa....
antara barang2 yang sempat aku shopping...
tu punya kain2 baju pasang tu kat pasar baru...
next entry okey..
kasi tengok beberapa jer dulu...hiks..


toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails