20 December 2011

Arfina Damia & Raja Mohd Arifiqri

Assalamualaikum...

im backkkkk...uiii lama okey aku x update..
macam2 hal jadi ni..panjang gila nak kejar,.

mula2 nak bagi tau...ku dapat anak sepupu lagi..sekali 2 orang okey..
dah besar2 dah semua nak masuk 2 3 bulan dah..
baru sempat aku nk tempek..ampunnnn :))


ini baby Arfina Damia Azuan...


with mak nya...
mak nya cousin aku...anak nya ain...
ain dah 2 orang dah anak..si abang nya Arfa Danish Azuan...
sangat lasakkkk...


with mak long nya..
mak long nya pun dah ada anak sorang...tu si kecik tepi tu..
Qaseh Nur Qistina..


ini plak Raja Mohd Arifiqri Raja Mohd Aziz..
bapak nya cousin aku...
gg pun dah ada anak yang sulung Raja Nur Amelia..


tu diaaaa...dua2 sedang berbaring
yang Arif nya plak tido jer memanjang...
yang Mia plak celik jer memanjang..

pastu suka melalak semua nya..aduiii stress..
hahahaha
macam mana ni nak ada anak nanti..
bukan tak suka..but aku stress bila dengar budak menangis
hiks...

apa2 pun..mereka berdua adalah sangat cute okey..
bila cium2 dia orang ni bau baby adalah sangat harum..
walau time bangun pagi pun..
sangat tenang jer bau dia orang...

semoga mereka berdua menjadi anak yang baik dan hormat kpd orang tua


toceh..




No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails