21 December 2011

shopping meroyan dalam masa 3 jam

Assalamualaikum...

sekarang kan hujung tahun..
banyak okey sale situ sini..

ni yang sempat aku snap lah pic ni..
sebab dah ada dalam draft kan..hahahaha


karangkraf buat sale novel...yehaaaa...
almaklum lah aku ngan my sis suka baca novel okey...
so memang sesuai lah klu sale novel kan..

30% untuk setiap novel yang di beli...
mak aiiiii memang berbaloi2...


sis tengah membayar nya...
time ni takda orang ramai sangat pun lagi..
sebab awal lagi kot..kita orang sampai sini dalam kul 12.45 pm..
so masih awal lagi takda lah jem bagai nak rak...


tadaaaa..ni lah novel yang kita orang borong...
dah bertambah banyak dah koleksi novel kita orang..
kakak tukang beli..aku tukang baca ngan kena balut2 semua novel..hiks
buku yang bawah sekali tu utk adik aku okey...hahaha


ni shopping yang seterus nya..
actually shopping baju seluar ni yang kita orang pergi dulu..
kebetulan my sis ternampak banner reject shop sale kat kilang metrojaya
so apa lagi..dia ambil aku pukul 11.30 am tu terus pergi sana..

sempat lah aku rembat baju ngan seluar...
serius murah2 okey..hiks..


then ni kuar paper dalam sinar 2 hari selepas aku pergi krangkraf sale tu
aku cari2 jugak kot2 ada gambar aku kan..
but nan hadooooo
hahahahaha

kemain aku posing tau time orang tu nak ambil gambar..
buat2 tunduk pilih novel kemain banyak aku ambil..
ingat kan masuk paper..
hahahahaha...

but okey lah tu kan...
shopping dalam masa 3 jam jer pada hari jumaat..
hiks..

toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails