07 December 2011

Teater Badai Semalam Istana Budaya

Assalamualaikum...


wahahahaahhaa...lama okey aku tak menghapdate blog ni...busy memanjang...almaklumlah dah nak habis sem ni kan...lepas ni baru blh fokus...

kita cilok jap ekk entry pi bandung hari tu...yang tu pun ada 3 4 entry lagi blum post...ya ampun..mcm mana nak jd blogger tegar ni..padahal hari2 dok depan lappy..sila sepak saya :)


yeahhh dalam busy2 tu kan..sempay jugak aku pi tengok Teater Badai Semalam...dah semesti nya ada plak pelakon pujaan hati abg ahmad seth tan kannnn...haruslah aku pi menebeng...so dapat seat kat bawah best okey seat tu...tp rm73 hinggit sorang...but okeylah bukan hari2 aku pi tgk teater...


tukang ambil pic aku..thanks emmy...


eh eh eh...kasut merah tu ku baru beli...hehehehe...best wooo kasut tu...



ramai okey depan pintu nak masuk tu...tapi sempat jugak aku rembat novel badai semalam tu dan satu lagi novel apa entah lupa tajuk nya...rm30 dapat 2 novel...


wahhh abg aaronnnnn.... :)))


dah masuk dalam dah...tapi sibuk nak menghapdate twitter lah kannnn...kata DIVA...bak kata Cik Kay Jelita hehehe tapi time ni hp ku dah nyawa2 ikan dah pun...


sebelum start teater...ni dah kali ke berapa entah aku masuk teater ni...dah tak ingat dah nak kira...


sekiannnn dah habis show...hahahaha tetiba habis kan..? sbb time show tgh pentas mana boleh nk ambil snap situ sini..mau nya kena suluh..


ini Jasmin Hamid


ini Ziela Jalil


ini Umie Aida..


itu yang baru merah Fizz Fairuz dan sebelah nya Emelda


yeahhhhh Aaron Aziz


ini Erra Fazira



barisan mantap pelakon teater Badai Semalam...memang superbbbbbbbb


haaaa untung kooo aku beli novel masa mula2 sampai...dapat jugak aku beratur nak ambil sign n bergambar...hehe..


muka sorang2 kan memang flawlessssss kooooo..


sangat2 cantik kak ziela jalil ni...


yang dua orang ni memang tak leh nak kata apa...serius bila jumpa depan2 kan...lagiiii lawaaaaa...


Fizz Fairuz pun sangat hensem...kulit licin okey...kat luar kurus skit...


and OMG OMG ...ahkak sukaaaaaa....tak tido malam okey...hahaha rasa macam nak leuk jer kamera tu...aaron pun kat luar kurus skit..aku ingat badan macam KL Gangster tu...tapi kurus still lagi hebat badan nya okeyy...


yeahhhhh semua ada...ziela jalil...erra fazira..umie aida..fizz fairuz dan AARON AZIZ...hahaha motif nama aaron aku caps lock..??? hahaha

sekian dari Istana Budaya 19hb 11 2011...

toceh..





No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails