14 June 2010

musim cuti sekolah ( part 3 )

Assalamualaikum...


opssss..aku dok gali2 dalam draft kan...sebelum aku entry kan yang baru...rupa2 nya ada lagi wei yang belum di post kan...hahahaha..

entry ni actually sepatut nya kuar last week...but masalah teknikal..terpaksa lah di bawa ke depan...

time ni we all semua attend kenduri kahwin atuk sedara aku...adik kepada nenek aku di port klang...menyambut menantu perempuan nya...anak nya lelaki tu cousin nya mak aku lah..











pengantin lelaki nya nama fizi...inspektor polis koo...heheheh...sekarang bertugas di sibu serawak...

alkisah nya fizi ni pun kahwin sepupu jugak...yang pompuan tu sepupu dia...nama iera..dari muadzam shah kuantan...anak kepada abg nya mak fizi...emmmm pusing2...kerja jauh sampai lintas laut...last sekali ko cari sepupu jugak ke fizi oiii.....heheheh











oh yer....bab makanan nya kan...idak lah boleh di terima tekak aku...hahahaha..boleh dok komplen pasal kenduri orang..??

sebab sangat lah tak best lah wei...tekak aku tekak kelantan...datang sini kenduri tekak jawa...idak lah nak masuk sangat...tengok gambar bukan main best sising lengan baju macam sedap sangat...tapi nan adooooo....















bab sebab nak hormat tuan rumah kan...kena lah habis kan jugak...bila tuan umah tanya..macam mana makanan okey ke...kita orang jawab lah okeyyyyyy.,..tapi okeyyy nya dalam tekak jer...hahahaha..

time ni family aku ngan nenek jer yang sampai awal..auntie2 aku yang lain sibuk kerja lagi..so dia orang datang petang...kita orang tak leh lah nak melepak lama2 kat kenduri..sebab mak aku sungguh lah banyak plan nya...

lepas kenduri tu kami berlenggang2 di IOI mall...balik hantar abah aku so yang pompuan nya kuar shopping...alah pompuan nya pun sapa jer..aku ngan mak aku jer...hahahahaha...nasib lah time tu jj kan tengah sale so..boleh lah mak aku bershopping tahap dewa...

time tu shopping last dah ni..sebelum keesokannya mak aku dah nak balik dah...sob sob..dah aku pulak yang sedih..yer lah...bukan selalu leh jumpa mak abah aku ni...

aku ni jenis..kalau dah kat shah alam ni..susah nya nak bawak diri balik kampung...tapi bila kat kampung plak..bukan main susah aku nak datang shah alam plak..hahahaha...

okey2...dah habis dah aktiviti musim cuti sekolah minggu pertama...budak2 dah balik semua..soo tinggal berfoya2 untuk orang dewasa jer...heheh tungguuuuu..


sekian terima kasih..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails