23 June 2010

hobi baru tapi macam tak berapa suka jerrr...

Assalamualaikum....


waaalaweii....soooo sorry...gila naik sawang blog aku ni...sebenar nya dari semalam lagi aku duduk bertenggek dalam blog ni...tapi duduk buat kerja2 pembersihan dulu..buang sawang...cabut2 rumput...lap2...sapu2...

okey sebenar nya entry ni time cuti sekolah hari tu...but nannn adoooo aku post kan lagi...uiii idak punya masa lah wei...aku tengah dalam dilemma ni...banyak benda nak kena pikir..

so...ada satu malam tu aku ngan auntie,uncle,sedara aku sorang dan kawan uncle aku sorang buat kerja gila tetiba nak pi memancing...nu haa pi pulau indah port klang...





ni time baru sampai kat jeti...pukul 11.30 malam...time ni air tengah surut...so takda sangat lah tangkapan nya...




ni lah tangkapan pertama...kata uncle aku ikan duri...aku mana lah nak kenal ikan ni..kerja aku dok mengambil gambar and makan...hahahaha




ni gambar dah time pukul 6 ke 7 gitu...gambar malam nan adoooo..sbb jurukamera nya pun dah kong...ko ingat pi memancing tak tido...?

takda makna nya wei...aku belasah tido jugak...mula2 tu tido dalam keta...pastu yang amat sakit badan wei...auntie aku pun join sekali...sekali aku bangun dia ada lagi...lagi sekali bangun auntie aku dah takda...rupa2 nya dia pi tido dalam deck kapal sebelah jeti ni...kebetulan sedara aku tu keja marin laut ni..so kapal sebelah tu kapal yang dia selalu pi belayar adalah bilik untuknya...

jadi kami dua beranak ni tumpang lah tidoo...hahahahha









haaa...tu semua gambar time matahari baru nak keluar...wahhhh saya suka time tu...lawa langit merah oren semua...lepas ni nak tengok matahari terbenam plak...mesti lagi lawa..

















lawa kan...??













lepas nak balik tu kan....kepala memang weng2 dah...dah tido kejap bangun kejap tido...sapa leh tahan wei...

dah lama aku stay up cenggitu...mau nya tak pening...masuk jer keta dah nak balik tu...terus aku terbongkang tido bantai kat seat belakang...

sampai umah pun ngan tak mandi tak pa...terus aku kong sekong nya...sampai umah aku rasa dalam pukul 8 pagi...terus aku tido tak hengat sampai kul 2 hahahaha...

bangun tu kepala gila wei sakit...lepas ni taknak dah aku lari timing waktu aku tido...ooo kepala yang amat sakit...bangun2..siap2 auntie ajak tengok wayang...bawak anak2 dia tengok karate kid..

emm...so gitu lah time hujung minggu masa cuti sekolah tu...kehulu kehilir jer lah...


okey settle...ni warm up jer ehh...


sekian titik..

No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails