02 June 2010

hari minggu yang best

Assalamualaikum..


aktiviti hari minggu yang best lah....hari minggu korang macam mana plak..? tapi mesti banyak jemputan kenduri kahwin kan...

hari ahad lepas ada jer jemputan untuk aku...but cannot attend lah..ada hal yang lebih penting...kepada intan dan suami...selamat pengantin baru...

so hari minggu lepas...aku lepak umah uncle usu aku kat sri kembangan...wahhhhhh suka lah wei...lepak umah orang kaya ni...best ooo...macam2 aktiviti lah...salah satu nya kalau lepak umah uncle aku...haruslah aktiviti wajib..tengok wayang...idak lain idak bukan..harus tengok wayang....






but satu jer yang harus aku kena ikut kalau lepak umah uncle ni....dia orang punya timming tido atau aktiviti malam minggu...semua nya belah malam-malam...

bayangkan tengok wayang pun pukul 11 malam ke atas...hahahaha...serius wei...memang macam tu lah kalau hari minggu...lepas tengok wayang..kalau mood uncle okey...dia bawak gi pusing-pusing kl..jalan-jalan bukit bintang....macam-macam lah...

macam malam fisrt we all tengok wayang...tengok citer prince of persia...show pukul 12.15 am...hahahaha...anak-anak dia pun dah memang set kot biji mata tu..kalau hari minggu adalah hari yang boleh tido lewat2...kadang2...lepas subuh baru uncle tido sampai tengah hari...hahahaha...






kalau hari minggu jugak lah...hari yang tak kan makan kat umah...hahaha..semua tanggungberes makan kat luar...haruslah aku pun di support sekali...mentang2 lah anak sedara tang tang ni sorang jer yang belum kahwin kan..haruslah boleh bermanja-manja lagi ngan uncle...hehehe...






dah minggu lepas cuti lama kan...marathon tengok wayang lah kami anak beranak ni...malam keesokan nya plak tengok citer shrek...






lagi pun dah lama aku tak lepak umah uncle...teman dia tengok bola ke...teman auntie shopping ke...borak-borak ngan dia orang...

dan yang paling penting...aku dapat jumpa nenek...nenek ni mak nya abah aku...sekarang ni...aku tinggal ngan nenek jugak..tapi nenek ni mak nya kepada my mom aku...so aku ada dua-dua nenek yang tinggal sini...

nenek aku ni bila malam kan..kalau nak tido...dia suka garu2 belakang aku...wahaha wei...besttt ooo ada orang garu-garu belakang sambil nak tido...memang lentok lah aku...hahahhaa...


sekian titik....



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails