31 May 2010

setiap kali konvo...setiap kali tu lah aku kena meroyan

Assalamualaikum....


fuhhh lega wei...dah habis dah masa-masa yang buat aku naik darah tiap2 pagi dah tengah hari...time aku naik darah ni dalam setahun 2 kali jer...korang nak tau time bila...?

time KONVO...oh no no...time konvo lah time aku rasa nak meroyan tiap-tiap pagi...time konvo lah jugak macam-macam benda jadi.,..terutama nya..ni paling tinggi lah undian nya..pasal PARKING KETA...

aku tak tau lah siapa yang yang salah dan siap tak reti nak baca arahan...pleaseee lah...







haaa...tu dalam pic tu salah satu lah yang jadi time konvo hari tu..

keta kak sha dah rabak pecah dah cermin nya..gara2 di langgar oleh lori koooooo yang nak undur lepas hantar barang...

bila check2 kan...dah keta berlapis2 kat belakang bilik aku ni...bila check2 haram ko semua keta tu nak ada sticker staff...semua takda sticker...siap ada sticker nak masuk konvo lagi...yang best nya dah lah tak tinggalkan nom hp...







agak nya..memang dia orang ingat orang2 kat fdakulti ni jadi badang semua kot...klu nak keluar sila lah angkat keta saya letak tepi...

kalau aku angkat lepas tu hayun ke bawah bukit tu terus...eee tak paham aku...tak reti baca signboard ke..?

guard pun satu.,..nape lah banyak2 simpang...simpang nak naik fakulti lah ko takda...yang pelik nya..simpang yang siap berpalang..tercongok plak ko kat situ...dah tentu-tentu berpalang tu staff nak masuk pakai kad...

ibu bapa yang nak datang konvo pun satu...dah terang2 board suruh pergi pintu belakang pastu parking..pastu naik bas...bas hantar sampai ke tangga dewan...yang korang susah2 nak park bawah bukit atas bukit..pastu jalan naik bukit turun bukit sapa suruh..???? pelik aku...pintu depan tu 3 4 orang guard jaga pintu tapi ada jugak yang langgar masuk...

kalau lah...time konvo..semua staff di beri cuti kan bagus...takda lah orang nak meroyan pagi2 hari...emmm...nasib baik lah hari dah habis dah konvo...so boleh lah bernafas dengan lega...kalau tak lah kan...cukup pening bila ada hal terpaksa nak kuar keta...ayooo berpikir 106 juta kali aku nak kuar keta pastu nak naik balik and cari parking...

nasib baik lah setiap kali konvo hanya 10 hari jer,,,kalau sebulan memang sah2 aku kena sawan meroyan...


sekian titik...


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails