17 November 2011

the drama at lcct

Assalamualaikum...

aku persembahkan semula lah entry yang aku holidays di bandung bulan 7 hari tu...tapi aku coret2 gitu lah ekk..banyak gila entrys ni..lagi pun aku tahap malas hahahahaha...

okey kita mulakan di lcct dulu lah...



time ni uncle aku kena settle kan maslah drama dalam ofis imegresen then flight kami 9.40 am dah terbang dah gara2 drama ini...

so kena bayar semula utk tiket pukul 3.30 pm plak...damn...!! rm600 hinggit plak...dah tiket yang terlepas tu  dekat rm1500 tau


pagi dalam keta...


baru kuar bfast,,,


dalam merrybrown tgh tunggu kul 3.30 pm...soooo bosan...




muka mengantuk dah...time ni dah check in..sekali flight delay ke 4.30 plak..hampeh..dah rugi dah masa kat lcct jer...

cadang  nya kalau naik flight pagi sampai sana tengah hari..then petang boleh dah pi shopping2..heemmmm...

so nnt sambung ke entry lain plak..hahaha..

toceh..




1 comment:

Che Kay said...

kaedahnye ape yang kecoh kat imigresen tu? dia bawak 'amah' tak de passport ker?

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails