16 November 2011

lamb chop Yazid Damansara

Assalamualaikum....



sedappppp okey ini lamb chop...

ni aku makan ngan emmy kat kota damansara...food court dekat uptown dulu..tak silap aku kedai dia nama yazid...

dah murah plak tu..sukalah makkk...kalau tak berpuluh hinggit terbang kalau makan western kat william..hahhaaha dasar kedekut kan..?

so lepas ni haruslah aku asyik ke situuuuuu jer lah kan...pic ni mcm kurang clear di sebabkan tgh hujan dan makanan tu sendiri tgh berasap2 yang amat banyak tu...so nampak lah mcm blur2 skit...dah lah depan2 food court ni banyak plak tu kedai2 dvd..aku dah aim dah satu kedai ni..aku nak rembat greys anatomi season 6 dan 7..hahahaha

pic tak best takpa...janji rasa nya sangat bestt...hehehehe..


toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails