01 November 2011

laser kembali lagi !!

Assalamualaikum....


alkisah laser melaser belum setel lagi okey...

ni kisah selepas raya aidil fitri hari tu..seminggu lepas raya ku menebeng lagi kat HKL tu untuk susulan laser lagi...memang appoiment kan..so nak tak nak kena lah tadah muka jugak...


kali ni kan....aku kena parking jauhhhhhh ko sampai depan bangunan wad bersalin tu haaa...sebelum ni pi hkl biasa nya cousin aku yang tukang drive...letak kay kat dermatology then dia blah lah pi tunggu memana..sebab aku punya laser ni makan masa dalam 1 jam lebih jer...takda lah lama bebenor...

then kali tu plak aku kena pi sendiri kan...so terpaksa lah berpusing2 mencari parking dedekat situ..takda okey...mencik aku !! last2 pi parking jauh2..nak suruh berjalan kaki..mintak ampun..memang takda..so aku tunggu lah van shuttle ni...hiks..fisrt time ni nak naik...tapi okeylah.,.serius senang..ko ckp jer nak pi mana..dia bawak lah pi..yang penting free..



ohhh muka ku sedang di cream kan dulu sebelum laser tu...kali ni kan berdebar nya lain mcm lah...sangat berdebar walau dah 2 kali dah buat..hiks...

sebab yang second hari tu agak sakit lah skit..tu yang third ni aku dah cuak semacam...kali ni doc nak buat bahagian belah kanan plak...sbb second hari tu dah buat belah kiri...



hehehe...ni dah setel dah...panas2 baru kuar bilik laser ni...nampak tak memerah skit ni..tu bekas kena laser lah emmm agak sakit skit lah..sbb yang nak buang tu macam kecik2 skit...

dah setel semua ni terus pecut kuar...then per lagi ronggeng ke midvelly..hahaha..

dengan muka sembab takda bedak pape dok merayau kat midvelly plak..sakit2 tu lah aku kena cari ubat nya..ubat nya ada kat shopping mall jer...hahaha..

so next appoiment bulan march 2012..hahaha pengsan !!


toceh




1 comment:

Anonymous said...

tq Anis atas perkongsian yang sangat bermakna, semoga Allah sembuhkan cepat dan berikan hasil yang tercantik pada Anis, wsslm :)

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails