09 May 2012

aktiviti hari sabtu sajork

Assalamualaikum...


lama kan aku tak update entry pasal hari minggu..
oh yer kalau hari minggu time sekarang ni memang lah takda benda nak update..dah keje tiap hari sabtu dan ahad...pekebenda nak update kan...

klu berjimba hari sabtu jer lah pun..tu pun selepas kul 5 pastu ahad kena keje lagi...okey2 bertabah lah sebab semester dah nak habis dah bulan ni..lepas tu aku blh goyang kaki tangan sampai bulan 9 weeehooooooo




mcm lawa plak kan pic ni...sila abaikan pic alesya tu hahahaha...
oh yer ni last week kot..aku ikut uncle pi mandi air terjun...kat ulu yam jer pun ni time on the way pi sana...sepupu sepapat yang lain pun ada jugak...

makan2 bbq kat sana...ptg tu dah balik semula..smpai kat umah lebih kurang kul 5 ptg aku membuta sampai kul 8 malam..bangun2 kepala dah sakit dah...sebab aku tak biasa tido ptg2 ni..

kepala sakit perut berbunyi..mmg perfect lah kan aku rasa nak makan orang jer..




dah tak tahan lapa..aku ikut uncle pi driving golf sekali dia mengajar anak2 dia driving golf jugak..

konon2 sbb kat situ ada cafe..hahaha bantai makan maggi sup..tapi mcm hampeh..maggi ngan telur semata2..gila babas lah...tapi sebab lapar kan..aku belasah jugak lah...




haa cer korang tengok maggi tambah telur semata2..memang kaya lah cafe ni..semua orang dah lapar kan...

lepas balik golf tu baru pi dinner time tu dah pukul 10 mlm kot...klu kat umah uncle aku timming tido n makan aku mmg bercelaru lah skit...hahaha..tu yang aku kena biasa kan perut dan mata ikut timming dia orang...

tapi still best lepak umah uncle...kurang skit rindu ngan mak abah :((

oh itu lah skit sebanyak aktiviti hari sabtu...bukan hari minggu yer...klu hari minggu kena masuk sekali sabtu dan ahad...tapi aku berjimba hari sabtu jer...kesiannnnn..


toceh..



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails