11 May 2012

Part 2 : Zaman Dolu-Dolu Kala

Assalamualaikum...


matiklah kau kan siap tempek gambar time kecik..siap ada part2 bagai..retis sangat...
tapi nnt bagus okey buat benda ni...
nnt dah ada anak..anak aku plak boleh khatam kan entry2 ni..wahh gedik..




ni pic ngan makcik aini aku...skrg makcik aku ni dah jadi cikgu dah kat Raub tu..anak 4 dah..hiks...bila aku post kan pic ni kat fb kan..hahahahaha bergelimpangan anak2 dia gelak..haha

x sangka kot mak nya dulu minah rock...




with my abah...
time ni mesti gi menonton orang main dikir barat ..
oh..tetiba saya teringin nak tengok dikir barat lagi...saya sukaaaa..




ni ngan makcik izan aku...now dia pun dah keje kat uitm jugak...dah ada 3 orang anak..oh dulu aku lah permata hati dia orang...bukan main di kelek situ sini...

time dia orang semua still lagi sekolah..aku ada 3 orang makcik dan sorang pakcik kalau belah mak aku lah...

kalau belah abah aku...aku ada 2 orang makcik..then 3 orang pakcik...semua nya aku rapat2...alhamdulillah...




hehehe..time ni aku rasa pi holidays di pahang...
oh yang berspek hitam tu makcik ilah aku...now dah duduk puchong..anak dah 3 dah pun...hehehe time ni semua makcik2 anak dara lagi..




mak saya tengah shopping...




mak saya pun suka berposing ke.? siap berkain batik lagi...sweet lah mak saya ni..






dua pic ni with my cousin jijie...tembah jijie...hiks..
jijie pun dah anak dua dah time ni..sungguh cepat masa berlalu kan...

haa tengok ada tulisan 3 tahun tu kan...
tu mak saya lah tu yang stick kan tetipa pic saya umur berapa tahun tu..sweet kan..??




ni pic ngan adik nom dua saya...beza aku ngan nom 2 tu 6 tahun...ni pic ala2 seksi gitu...hehehe...

pape pun takda yang lama takda yang baru..eh..? hahahahaha


toceh..



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails