10 May 2012

Part 1 : Zaman Dolu-Dolu Kala

Assalamualaikum....


korang still ada tak gambar2 masa korang bebudak dulu ? 
oh saya ada banyakkkkk kat umah tau..pape pun thanks to my mom sebab still lagi simpan pic2 lama family kita orang...

dalam adik beradik..pic aku lah yang paling banyak sekali..almaklum aku anak sulung and pompuan sesorang dalam adik beradik 4 orang..siap setiap pic aku tu mak aku tulis notes umur aku berapa time pic tu di ambil..hiks..soooo sweet mak saya...

kebetulan cuti hari tu aku balik Kelantan and pi korek2 lemari cari pic lama2 ni..dan jumpa lah kan..tapi aku tak sanggup nak scan semua sebab terlalu banyak...so aku pilih2 lah yang mana2 aku rasa sesuai..haha..

dekat fb sebelum ni aku dah tempek...jadi kualiti pic ni takda lah bagus dah pun almaklum pic lama pastu di scan plak...entry zaman dolu dolu kala ni ada 4 bahagian yer..hiks..




tadaaaa..ni pic aku maybe setahun kot...time ni kat umah nenek..
oh yer..aku memang di besarkan oleh nenek dari kecik lagi..coz abah saya kena transfer keje time tu masuk ladang as a pengurus ladang...jadi nenek atuk ambik and bela lah aku..

sian dia takut cucu dia tak dapat makan..duduk dalam hutan kan susah lah kot..tambah2 aku plak cucu sulung..memang nenek atuk sayang lebih lah..




ni time dah besar2 skit lah..
saya memang suka bergaya yer tambah2 lagi orang nak ambil gambar saya..uiii memang spontan saya boleh bergaya..hehehe




suci murni muka aku time ni..hahahaha baby face kata kauuu...maybe time ni dekat kl..saya masa tadika tu kan boleh dikira saya pergi sekolah dalam seminggu tu berapa kali jer..hakhak...

arwah atuk saya ofisnya kat kl di jalan klang lama...arwah atuk saya Presiden NUPW pertubuhan buruh2 di Malaysia...jadi dalam seminggu tu memang saya nenek dan arwah atuk berulang alik lah dr kelantan ke kl..

kalau tak drive naik flight..begitu lah saya membersar dalam keta jer lah ukur jalan...




saya dah tau dah kenapa saya adalah hantu spek mata...cer korang tengok kekecik lagi aku dah suka pakai spek hahahaha..




kan suka bergaya aku ni zaman kekecik..
maybe time tu cita2 nak jodi model..hahahaha ayat minta pelempang ni..
bawah pokok mangga pun jadilah..ni depan umah nenek lah ni...





hahahahahaha ni lagu teruk...ratu ais krim..umah nenek atuk aku dulu memang meniaga kedai runcit...that why lah peti ais krim ni ada..

aku still ingat lagi..kalau lori ais krim datang refill produk dia orang kan..time tu lah aku meroyan nak ais krim...aku lompat2 atas peti ais krim tu..hahahaha

akhir nya berjaya jugak dapat makan ais krim padapop...hahahahaha






bergaya tak hengat aku ni.,..aku rasa almost pic aku semua yang bergaya2...hahahaha




then ni lagi buat aku terbahak2...hahahahhaha
stress ahkak tengok pic diri sendiri time kecik cenggini rupa...siap dalam air lagi tu pakai spender mcm longgar2 plak tu...

pastu siap pakai rantai bagai lagi...aku pun dah tak ingat kat mana ni...tapi bila tengok pic ni..serius buat aku tersenyum lebar...

ada tak contest2 yang nak pic kecik2..aku nak masuk lah nk hantar pic ni..hahahaha...

ni baru part 1 yer korang,.,.ada lagi 3 entry hahaha masak lah korang melayan pic2 bergaya aku zaman kecik..hehe


toceh...



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails