24 May 2012

Part 3 : Zaman Dolu-Dolu Kala

Assalamualaikum...


huh berjanggut kan nak update yang lain...
ok makkkk banyak gila entry bersusun dalam draft tapi satu pun tak terusik...
okey sudah kan lagi 2 entry untuk zaman dolu2 kala ni...




oh ni mak abah saya time sanding dulu2...macho okey abah saya hiks...menurut citer2 dari uncle2 saya...abah saya time ni adalah cikgu..then mak saya adalah student abah saya..hahahaha..




wow bergaya mak saya...so saya dah tau kenapa saya pun suka berspek mata ni...mana tumpah nya kuah kalau tak ke dalam nasi..hehehe..




ni pic time raya of cos...sebab semua dok pakai baju lelawa pastu satu kayu kain hahahaha...yang gang baju biru adik aku azuan n hakimi...yang gang baju merah cousin aku..tp dia orang tu bukan adik beradik pun..




ni time saya tadika kemas dulu ni...and u know what..ada sesetengah kawan2 dalam ni still lagi saya berkawan sampai sekarang...thanks to FB hahaha..




with mak saya and adik2 saya...time ni di kuaters lagi..now sekarang dah duduk umah sendiri dah...alhamdulillah..




ni pic kami adik beradik...now dah berempat lah...adik aku ckp kat fb semalam muka aku mcm nak makan orang sentiasa...hahahha senget..



yay with my abah ni masa dalam zoo tak silap aku...bawak adik aku si azuan tu...

beza aku ngan azuan 6 tahun jarak nya...azuan ngan hakimi pun 6 tahun jarak nya...dan hakimi ngan haiqal 5 tahun jarak nya...fuhhh jauh kan jarak nya tu...

apa2 pun semua dah besar2 dah sekarng...tinggal haiqal jer yang masih bersekolah rendah...

azuan dah semester akhir di politkenik kuala terengganu...hakimi tingkatan 4 di sekolah sukan bandar penawar johor...

so time raya lah klu nak semua cukup corum..hehe..


toceh..


No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails