09 May 2012

berspek baru

Assalamualaikum....


korang ada berapa spek mata hitam ni..?
mak ada 4 nyah...hahahahaha sangat tamak haloba kan...
tapi aku memang suka spek2 hitam ni...




lelebih lagi kan aku memang problem mata aku ni..
so kalau kena cahaya matahari aku jadi cepat sakit kepala dan mata aku jadi pedih...tu sebab lah aku memang suka berkaca mata hitam di siang hari yang panas terik...

kalau tak memang stress lah aku..nnt sambil drive sambil aku kecik kan mata dek menahan panas dan silau...alkisah aku memang kena pakai spek pun sbb rabun...tapi berlagak mata baik hiks...

oh pic di atas time ni nak g SACC MALL nak lunch...




lunch nasi kerabu di De Palma Sacc Mall..macam ni rm8 hinggit...okey bagi aku tak berapa kick sangat lah...biasa2 jer...tapi ofismate aku kata sedap bebenor kan...okey lest go kita cuba...

tapi boleh lah di makan...utk anak2 kelantan jati macam mak jemah ni tak berapa nak kick lah aku bg pandangan..hehehe...






ni lah asyik pusing2 takda keje dalam shopping mall kan dah terbeli spek lain plak...hahaha

OMG...tapi ok dok spek cenggini ekk...? takpa2 kita try dulu...klu tak ok..beli lain..hahaha makaiii bercakap mcm aku ni makwe TMJ kan..hiks...

tapi aku mcm suka jer spek ni sebab bingkai nya tu warna gold..perasan lah retis kejap kan...sila pang saya...hahaha


toceh..



No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails