08 May 2012

online shopping again..mayday mayday !

Assalamualaikum...

ok memang ku dah terjebak dengan online shopping...uiii memang berhantu lah benda ni..

lelebih lagi bila ko follow blog online tu..setiap kali dia post kan entry baru ko pun start meroyan lah kan..huh mak stress hahaha..pastu buat2 terklik pergi beli..bukan satu..tapi dua terus..pastu bila bayar...bila tengok balance akaun meroyan lagi...huh letih lah macam ni...hahahaha




yay parcel ku dah sampai..dah sampai semalam...then pagi tadi dah sampai kat ofis..oh mak teruja bila tengok bungkusan ni...




tadaaa....Hayley Butterfly Cardi Red Black...cantik kan...ni cardigan oh mak suka..sebab satu dia nya warna merah..pastu ada button2 lagi kat tengah tu...




ni plak Bibi Slouchy Cardi Tangerine Peach...yang ni aku suka sebab lengan nya adalah sangat best...semua comel2 lah...dan yang paling penting semua murah2...




pape pun..ni kali kedua aku shopping kat jessabella ni..uii memang puas hati lah...tuan dia pun sangat peramah orang nya...senang nak tanya itu ini..

pape pun jenis2 cardigan ni kan dah berlambak dah dalam keta aku tu...hahaha tak tau dah nak pakai yang mana..knp dalam keta ? sebab senang aku main pilih jer nak sesuai kan ngan baju yang di pakai hari tu...hahahahah kellest ko maria...kalah retis...

oh aku memang pencinta cardigan yer.,..

thanks jessabella,,korang pun blh tgk2..tapi blog dia just utk yang nak cari baju2 saiz besar yer...yang slim mlim pun blh tgk jugak...sila2...


toceh




No comments:

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails